Verzendkosten Brievenbus via PostNL:
Bestellingen die wij via de brievenbus kunnen verzenden vragen wij € 1,95 verzendkosten. ( Als u meerdere producten besteld kunt u niet meer voor deze optie kiezen ). Bestellingen boven de € 20,- = GRATIS. We verzenden je bestelling via de brievenbus.
Verzendkosten ophalen DHL ServicePoint:
Bestellingen tot € 20,- vragen wij € 3,95 verzendkosten. Bestellingen boven de € 20,- = GRATIS. We bezorgen je pakket bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint van je adres, u krijgt via de e-mail de locatie van het DHL ServicePoint.
Verzendkosten Thuis Levering DHL:
Bestellingen tot € 20,- vragen wij € 4,95 verzendkosten. Bestellingen boven de € 20,- = GRATIS VERZENDEN. We bezorgen je pakket op het adres van de ontvanger.
Bestellingen worden doorgaans binnen 2 à 3 werkdagen thuisbezorgd.
Stuur een e-mail met retouraanvraag naar info@snowis.nl. Vermeld hierin uw bestelnummer en reden van retour.
Wanneer u een e-mail met verdere informatie terug heeft gekregen kunt u het artikel retour sturen. Stuur het ongebruikte product goed verpakt en inclusief mail correspondentie en uw gegevens naar: SNOWIS, Kruisgang 59, 1613DB GROOTEBROEK Nederland. Retouren van goederen gaarne aangetekend verzenden naar ons.
Zodra het pakket door ons ontvangen is zal er een nieuw artikel naar u gestuurd worden, of zal het aankoopbedrag terug naar u overgemaakt worden binnen 14 werkdagen.
Retourvoorwaarden
Artikel ongewenst en onbeschadigd
Het artikel wordt vergoed als deze binnen een termijn van 30 dagen geretourneerd wordt en enkel als het vooraf retour is aangemeld per mail. ( Zie retourprocedure )
Het artikel wordt vergoed als deze ongebruikt is en in de originele verpakking wordt geretourneerd samen met de mail correspondentie en uw gegevens.
Onder bovenstaande voorwaarden wordt het aankoopbedrag terugbetaald of wordt er, in overleg, een alternatief product naar u gestuurd.
De kosten om het artikel retour te sturen zijn voor uw rekening.
Tevens worden de verzendkosten in mindering gebracht.
Een eventuele terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontbinding overeenkomst.
Artikel defect / beschadigd of verkeerde artikel geleverd
U dient een defect/ beschadigd of verkeerd geleverd artikel altijd vooraf per mail (info@snowis.nl) aan te melden met uitleg en foto’s.
Wanneer u ervoor kiest om een vervangend artikel te ontvangen krijgt u een verzendlabel van ons per mail toegestuurd.
U stuurt ons dan eerst het defecte/foute artikel toe met de retourmail waarna we bij ontvangst hiervan u het vervangende artikel weer terugsturen.
Wanneer u ervoor kiest om het aankoopbedrag van het defecte/foute artikel vergoed te krijgen (in plaats van een vervangend artikel toegestuurd te krijgen), zijn de kosten om het artikel te retourneren voor uw rekening. Er is dan ook geen sprake van een serviceoplossing maar van een annulering.
Wij zullen natuurlijk ten alle tijden ons uiterste best doen om dit soort onvolkomenheden te voorkomen.
Een eventuele terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontbinding overeenkomst.